جلسه بررسی مسائل و مشکلات مراکز تحت نظارت مؤسسه خیریه آسوی زانیاران برگزار شد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات مراکز تحت نظارت مؤسسه خیریه آسوی زانیاران با حضور مسئولان بهزیستی و مدیران این مؤسسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کردستان، در ابتدای این نشست که با حضور جمعی از مسئولان و مدیران در محل مؤسسه خیریه آسوی زانیاران برگزار شد، قبادی عضو هیئت‌مدیره مؤسسه، ضمن خیرمقدم به حاضران، مهم‌ترین مسائل و مشکلات مراکز تحت نظارت، به‌ویژه مرکز نگهداری موقت کودکان کار و خیابان را تشریح کرد.

در ادامه، محمدی مدیرعامل مؤسسه و زارعی مددکار مرکز کودکان کار و خیابان، گزارشی از وضعیت موجود، چالش‌ها و نیازهای این مرکز ارائه کرده و بر ضرورت حمایت‌های بیشتر و تقویت همکاری‌ها برای ارتقای کیفیت خدمات به جامعه هدف تأکید کردند.

در این نشست،محسن شجاعی معاون سلامت اجتماعی بهزیستی استان کردستان نیز با قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارکنان مؤسسه خیریه آسوی زانیاران و مراکز پنج‌گانه تحت پوشش آن، اظهار کرد: حل مسائل و چالش‌های مطرح‌شده مستلزم همکاری و تعامل دوسویه میان مؤسسه و اداره‌کل بهزیستی است.

وی با اشاره به گسترش و تنوع آسیب‌های اجتماعی، نقش مؤسسات غیردولتی را در ارائه خدمات اجتماعی بسیار مهم و اثرگذار دانست و بر ضرورت تقویت و توسعه فعالیت این مراکز تأکید کرد.

در پایان این نشست،یحیی نصیری رئیس اداره فوریت‌های اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌ها و بازتوانی اعتیاد و حبیب الله ابراهیمی مدیر بهزیستی شهرستان سنندج نیز ضمن ارائه دیدگاه‌ها و رهنمودهای لازم، بر استمرار تعامل، هم‌افزایی و پیگیری مشترک برای رفع مشکلات موجود و ارتقای کیفیت خدمات مراکز تحت نظارت تأکید کردند.

جلسه بررسی مسائل و مشکلات مراکز تحت نظارت مؤسسه خیریه آسوی زانیاران برگزار شد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات مراکز تحت نظارت مؤسسه خیریه آسوی زانیاران برگزار شد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات مراکز تحت نظارت مؤسسه خیریه آسوی زانیاران برگزار شد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات مراکز تحت نظارت مؤسسه خیریه آسوی زانیاران برگزار شد

کد خبر 189750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد